vrijdag 13 november 2009

Leuke liedjes

Hoi! Ik heb even wat leuke clipjes voor jullie ;]
Voor als jullie niet weten wie ik ben; ik ben writer Anne-Lien123. Sorry sorry dat ik zolang niet heb gepost. Ik heb het namelijk erg druk met mijn magazine (orginal-fashion-magazine.blogspot.com) en mijn eigen blog (starsstardolls.blogspot.com)
Het spijt me. Vanaf nu ga ik proberen om zeker 2 keer in de week te posten. Het liefst meer maar als ik ècht geen tijd heb niet.

De eerste; Shakira - She Wolf
Opmerking: Misschien ietsje sexy clip maar het liedje blijft wel lekker hangen ;] En dan vooral dat ''Oeeeeeh''. Check het liedje HIER! Sorry dat er geen clip is maar er stond weer ''insluiten op verzoek uitschakelen''

De tweede; Maria Mena - I'm in love again.
Mooi liedje, mooi gezongen, leuke melodie. Check hier het liedje. De clip kon ik niet vinden.



De derde: Maria Mena - All this time





Jullie zien me nog wel!
Veel plezier nog op stardoll!

xoxo Anne-Lien123

0 reacties: