zondag 15 november 2009

Sinterklaas =)

Hoi!
Dit is vast een super nutteloze post maar ik vond het gwn leuk xD
Mijn zusje gelooft nog in sinterklaas. Ik allang niet meer maar ik ga er dan natuurlijk wel helemaal in mee. Gisteravond (zaterdag) hadden we onze schoen gezet. M'n zusje was rond 14.00 nog met mijn moeder naar de Albert Heijn geweest voor winterpenen.
Wortel in m'n schoen. O zo korte verlanglijstje (er is maar 1 ding dat ik ècht graag wil), bak water ernaast en zingen maar. Mijn zusje zong er 8 (!), echt waar!
Ik maar 3, die ook niet helemaal, ik playbackte meer xD
vannochtend stond mijn zusje al vroeg in mijn kamer.
Mijn moeder kwam en we liepen naar beneden. Eenmaal beneden had ik heel veel snoep ♥
En je raadt het al, in 1 dag op xD
lekkeeeeeer!!

xoxo Anne-Lien123

0 reacties: